Výlet do Bathu

7. května 2018 v 10:35 | DK |  Anglie - Birmingham
Měsíc uletěl a bylo na čase nového ovjevování. A jelikož jsem dostal ke čtvrtstoletí parádní dárek, a to voucher na prohlídku nejstarších románských lázní, tříchodové menu v nejvyhlášenější restauraci a dvě hodiny spa v luxusním komplexu v městečku Bath, bylo více méně hned jasné, kam naše další kroky do neznáma budou směřovat.
Bath Spa

Skoro ze dne na den jsme koupili jízdenky a vyrazili jsme. Cestu tam jsem volili vlakem. Byla sice dražší, zato rychlejší a pohodlnější. A protože jsme chtěli všechno stihnout bez stresů, vyrazili jsme na nádraží již třičtvrtě hodiny předem. Tam jsme sice měli malý problém s jízdenkami jelikož nám automat vyplivnul rovnou sedm různých jídenek ale nakonec jsme se zorientovali a do vlaku s klidem nasoupili. Měli jsme ho s přestupem v Bristolu na který jsem měli dvacet minut.
Co se však může stát jenom nám, vlak se rozbil. A tak jsme čekali 30 minut mezi polmi, a modlili se, aby nás jen tady nevyhodili.
Navazující vlak jsme tedy nestihly, ale nebylo to tak strašné, jelikož vlaky z Bristolu do Bathu jezdí každých 20-30 minut.

V půl 11 tak vystupujem v Bathu a roztahujeme deštníky jelikož lehce prší. Začínáme procházet město a já se snažím rozchodit naše mapy, ve kterých máme veškeré zanešené body co chceme vidět a navštívit. To se po půl hodině přemluvání mobilu podaří a my tak můžeme začít objevovat.
Giga mashmalow v čokoládě a něco co nevíme jak se jmenuje ale chutná to dobře je naší první zastávkou. Poté objevujeme Roman Baths a procházíme centrem.
Během několika chvil však přichází takový chcanec, že ani deštníky nám nepomáhají a tak se jdeme schovat do The Pump resaturant, kde na nás čeká tří chodové menu.
To že je angličtina zrádná jsem věděl už před návštěvou ale když si objednáte něco a dostanete oplně něco jiného. To jsem ani ve snu nečekal.
A tak Steak kidney není stejk, který se jmenuje Kidny, ale pokrm který je převážně z ledvinek které však Daneček nepapá.
Odpoledne již bylo pěkně a nepršelo takže na sebe další skvosty města nenechaly dlouho čekat. Roman Bath byl parádní stejně tak jako hlavní nákupní třída.
Steak Kidney

Po ubytování v hotelu M-Gallery by Sofitel jsme vyrazili na Royal Crescent. Zde jsme objevili novou věc. V anglii může být vyhlídka i dole pod kopcem. :D
The circus byl zajímavým místem avšak více jak 5 mint jsme mu nevěnovali.
Zato Pulteney most. Ten z kterého skákal Javert v poslední verzi Bídníků stál za to. Kaskádovitý splav a hučící voda dostala každého který kolem mostu procházel.
Most s kaskádou

Od mostu to bylo pár kroků do Primarku a z něj přímo do Thermal Spa Bath kde jsme se koupali na střeše v bazénu při západu slunce. Samozřejmě jsme se i fotili na rebela když se tam fotit nemělo :D Nemluvě o plavčíkovi, který stále chodil dokola jako pešek.
Po plavání každému vyhládne, a tak večerní kebab na sebe nenechal dlouho čekat.
Odměnou bylo celé mastné triko i polštář. A to jen proto že se v posteli prostě jíst nemá. :D
Thermal Spa

Večerní koktejl v hotelovém baru byl plný naučných zážitků jak se dá vyjebat s hostem ve extrémně slušném stylu byl svkělou ukázkou Anglické elegance.
Ráno jsme unešení z benediktnýnských vajec s muffinem, ale bufet anglické M Gallery je vcelku nesrovnatelný s bufetem prežského hotelu M Gallery.

Po snídani vyrážíme zamluvit výlet na Stonegenge. Tam se ale dozvídáme nemilou novinu, a to, že se již online nedá zabookovat. Modlíme se, aby nás tedy průvodce vzal navíc. To se nakonec vyplňuje, a tak si to jedeme se slunce v zádech směr kameny.

Z kamenů jsme oba dva unešení, a až na miliardu lidí snažících se vyfotit fotku tak aby na fotce byli jen oni sami si užíváme skvělého počasí, a starých gigantických kaménů.
Stonehenge

Opodledne pak máme výšlap do tříkilometrového kopce. Důvodem je most v parku jednoho zámku. Nahoře platíme vstupné 15Ł a jdeme si vyfotit most který je přes malé parkové jezírko a cestou jsme unešení ze zelených koberců z medvědího česneku.

Cesta domů nám pak trvá pět hodin jelikož jsme zaváhali s koupí jízdenek a tak si to domů jedeme přes Oxford takže ještě máme hodinovou prohlídku nočního univerzitního městečka.

Za sebe můžu celý výlet hodnotit více než pozitivně a teď už snad jen se těšit na další naše dobrodružství.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.