Výlet do Liverpoolu

29. března 2018 v 11:56 | DK |  Anglie - Birmingham
Ráno brzy vstáváme, letíme na snídani kdej sme jako první a tak si děláme na cestu svačinku. Bagetky se šůnkou a sýrem + rajčátkem. Co bychom byli za cestovatele kdybychom si zadarmiko neudělali něco na hlad. :D K tomu ještě 7 jablek a hurá směr Coach Station odkud jedeme směr Liverpool. V Poolu vystupujeme kolem půl deváté a naše první kroky směřují k Albert Dockům. Procházíme se v nich a Kami se snaží vycvičit svého nového kámoše, racka. Bohužel se ji to nedaří když jí dojde její sňídaňový muffin kterého si také vzala.
Krmení dravé zvěře
Po pár minutách začíná pršet a tak vytahujeme deštníky, které nestáhneme až do konce dne. Fotím všechno co nám přijde do cesty. Po chvilce jsme zastiženi místním chlapíkem ptající se, proč se věší zámečky na řetězy a mosty. Věru super otázka takto poránu.
Jedna budova z Triády
Následuje fotka s Beatlesákama a focení triády. Jsme lehce zaskočeni, jelikož si přijdeme jako ve městě duchů. V ulicích se nepohybují žádní lidé, každý pátý krámek je otevřen jinak vše zavřeno. Inu, sobota ráno v půl milionovém městě. Co byste chtěli. Zkoumáme okolí Coventry clubu kde začínali hrát Brouci a dále si to směřujeme k SUperlambanana. Těší mě, že moderní sochy mají i jinde než jen v Prazeu Qadria.
Od sochy Superbanánovce jdeme k městskému muzeu. Je to hned z několika důvodů. Prvním důvodem je hnusné počasí. Prší, je lezavo a my tak hledáme místo kde jsou zdarma záchody a kde se alespoň na chvíli ohřejeme.
U vchodu je možnost odložení si věcí do šatny a já toho hned využívám. S bundou odkládám též naše dva mokré deštníky v domění že nám deštníky nechají roztažené někde v šatně. Pravdou však ale je jen to, že oba deštníky přidávají k mé budně do skříňky, a proto když se po hodině vracíme z muzea, dostávám svou bundu totálně promočenou. Tudíž, zahřáti jsme trošku byli ale fakt, že poté celý den mrznu díky blbosti dvou mladých šatnářek je k nezapomenutí.
Superlambanana

Od muzea nás pak čekají dvě hlavní chlouby Liverpoolu. První je moderní kostel vypadající jako nějaká pyramida či trnová koruna. (On v tom každý vydí co chce)
Vnitřek kostela je famózně obrovský až dechberoucí. Určitě tak stojí za návštěvu. Druhým bodem který musíme vidět je Liverpoolská katedrála.
Shodou okolností se zde konal nějaký festival pro lidi z afriky tudíž celkem zajímavý zážitek, ale ten interiér. Těžko zle něco tak obrovského popsat takže kdo jede do Liverpoolu, není možné aby tuto katedrálu nenavštívil.
Livepoorlská katedrála

Potá nás čekala procházka po okolí, Čínské čtvrit, nákupní zóně v centru města a zabíjení času do odjezdu vlaku.
Večeři jsme zvolili v jedné Čínské restauraci v čínské čtvrti. Jídla i drinky nebyly vůbec špatné, ale musím uznat že Kamča měla jídlo o fous lepší.

Poté už jdeme pomalu na vlakové nádraží. Cestou ještě potkáváme v obchodě partičku vytlemených slečen které se ožraly ještě dřív, než šli na párty, a když říkám ožraly, tak to myslím doslova. :D

Cesta vlakem je též výživná. Angličani jakožto národ prasat po sobě nechává ve vlaku celkem značný nepořádek (fotka vše dokumentuje)
Nemluvě o partě nadčených fotbalových fanoušků a fanynek řvoucí hned vedle nás. Jinými slovy, zážitek nezapomenutelný.
Doma je doma a tak večer uleháme do postele celý zmrzlí a zanvení.
PS: rýma na sebe nenechává dlouho čekat a tak týden na to smrkáme a prskáme každých 10min.
Bordel ve vlaku je normálka

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.