1. sex in Portugal

14. dubna 2017 v 12:52 | DK |  Erasmus - Peniche
Zdravím tě u dalšího čtení . . . A protože je toho hodně, nebudeme zdržovat a rychle na věc je toho dost co psát, tedy číst . . .

Nejdříve bych se zmínil o sobotě. Naše kamarádka Laura odjíždí zpět do své rodné domoviny, do kraje špaget, pizz a pasty, a tak naše spolužačka Kamila, která s ní bydlí na bytě přišla s návrhem, že ji uspořádáme rozlučkový oběd k jejímu odjezdu. Nápad to byl velkolepý. Účastnit se mělo přibližně 15 lidí, což už samo o sobě vyžaduje značné riziko v domluvě mezi nimi.

Vtipnou věcí bylo však to, že i tento nápad dostala sama Laura, a tak organizovala setkání ve stylu, posedět, pokecat popít na páteční večer. Jak je vám asi všem jistě jasné, bylo kolem toho neskutečné množství zmatků, chvílema lidé netušili, zdali to bude či nebude překvápko no celkem sranda.
Nakonec vše proběhlo až moc dobře a musím uznat, že Kamile skládám velkou poklonu, že si vzala organizaci na sebe, protože já bych asi takové nervy neměl.
Teď si asi říkáte proč, když miluji plánování?
Ono, když se napíše, že bude oběd od 13:30, a půlka lidí, vám začne do komunikace psát věci stylem, "Neměli bychom se Laury zeptat, jestli náhodou nechce jít dělat piknik na pláž, protože tom ta má raději, nebo neposuneme to na trošku déle pro mě je oběd v 13,30 moc brzy." tak pradooooon, ale já bych tyto lidi nakopal do prdele!!!
Takže ještě jednou Kamilo, bylo to supr. Good job!

PS: Terka má fakt dobrou buchtu!
Asi nějaká tajná receptura či co ale jako dezert to bylo fabulous!
Jinak ale musím říct, že všechno bylo dobré a v leckteré restauraci by se za taková jídla nemuseli vůbec stydět.
Po obědu se naplánovalo, že půjdeme na západ slunce. A protože je prý nejlepší místo na párty Baleal, což je vesnice 5 km od našeho Penisu, vzali jsme v 12 lidech tágo a vyrazili na nejúžasnější párty mého života při západu slunce.

Musím podotknout, že párty to byla velkolepá, a jen tak na ní nezapomenu. Ale nebojte tady SEX ještě nebyl. Ten přijde. Nejdříve jsme dojeli k prvnímu ,,klubu,, kde se párty odehrávala na střeše. Důležité je říci, že tam byl i bazén o kterém jsme nevěděli, a tak neměli s sebou plavky ale nevadí. Podstatou je, že pivo zde bylo drahý a hnusný, jen tak na okraj :D , 0,2 dcl. piva stojí kolem 1,3 €. No nevadí, inu sbíráme se a pokračujeme v naší cestě za párty roku. Dorážíme do restošky odkud není zrovna nejlepší výhled, a tak pokračujeme dál na onu pláž.
Milý zlatý kamarádi, takový sunset jsme nikdy neviděl. A když říkám neviděl, tak to myslím doslova!

POHLED ZE STŘECHY KLUBU

V DRUHÉM KLUB S DĚTSKÝMI PIVSONY

NEJLEPŠÍ ZÁPAD SLUNCE EVER!
Mlha kam se podíváš, není vidět na krok, a je tu kosa jako kráva. Je tady takový mlha, že i rackové se bojí lítat a raději dřepí na komínech v domnění, že z nich bude kouřit teplý kouře, jenže to fóglové nevědí, že tady neexistují žádná topení, krby a cokoliv, co by teplo mohlo vytvořit. Nevadí podstatou je, že mlíko který se na Balealu vytvořilo bylo tak hustý, že ani atmosféra s uprchlíky v Německu není tak hustá jako naše mlha. Tak jsme zapadli do baru a objednali tágo na cestu zpět. My best sunset in my live.
V neděli ráno vyrážíme na cestu na sever Portugalska. Na mapě máme zakroužkováno Aveiro a Porto. První z nich je Aveiro. No a protože jedeme prvním spojem ráno v 7:00 a je neděle a nádro je zavřené, nastupujeme k řidiči bez jízdenek. Ten nás pouští, a sděluje nám, dvojtečka, uvozovky dole Na další zastávce si lístky do Aveira koupíte tečka uvozovky nahoře.
Jako správní Češi, tak sedáme dozadu, abychom nebyli moc na očích. Na zastávkách spíme, nedáváme pozor, a tak se stane to, že místo v Aveiru vystupujeme v Coimbře. Ano, Coimbra. V Leiře, což je další větší město jsme měli přestoupit na další bus, co jede do Portugalských Benátek jak se Aveiru přezdívá ovšem tento fakt jsme jaksi ignorovali, a tak jsme přijeli do Coimbry.
Z té bereme vlak přímo do Aveira. Za celou cestu tak platíme 3,95€ a přepisujeme tak rekord v nejlevnějším cestování.
Aveiro je prostě bomba. OK, protože bych toho napsal extrémně moc, hodím jen pár bodů které jsou top a pokud by někoho zajímalo, nechť položí dotaz.
  • gondola 8 € 7€ 5€
  • půjčovna bicyklů
  • projížďka centrem kolem kanálů
  • horko jak sviňa
  • Z5 pro pohled
  • smradupáni ve vlaku
  • blackout mobilu
  • studená/teplá voda ve sprše
  • jedna peřina manželská postel - Né, ani tady žádný sex nebyl ;)
  • koupě slunečních brýlí
Gondoly na místních kanálech

Dezert Ovo, vyroben z oplatky co se dává jako boží milost (bez chutě) a náplň smíchaný žloutky s cukrem.

Přemostění přes kanál v Aveiru

No ve zkratce asi tak nejdůležitější body Aveira které by stáli za to se o nich zmínit.
V pondělí večer vyrážíme do Porta. Druhého největšího města Portugalska. Smradu-pány ve vlaku vynecháme. To je na kapitolu samo o sobě, takže když, tak personaly ;)

Přijíždíme do Porta před obědem. Kupujeme jídlo a jdeme se ubytovat. Ubytování v nejlepším hostelu, který jsme měli možnost poznat. Staff byl skvělý, pěkná velká kuchyň, postele palandy ve velikém pokoji, matrace úžasné na spaní. Každý měl dvě zásuvky a lampičku. Prostě supr. Fakt, za 9€ na noc paráda. |
V sharu byly free PC s možností free tisku, venkovní terasa s grilem. K naší smůle byli všichni na páteční večer pozvaní na grilovačku. :/ My odjížděli ve ČT. Asi se báli, že bychom jim všechno pak sežrali.

Most Ludvíka I. - Porto

Historická část města - UNESCO

Co by bylo fajn zmínit, že tam byl takový jeden žabožroutský steroiďák. Plešatá hlava, stehna taková, že klokan by mu je mohl závidět a chůze připomínající naprcaného kačera po sexu do prdele.
Ten žabožrout si dovolil sežrat naší, respektive Ivetčino housku! Debil jeden. Naštěstí nám zbylé 4 housky nechal. A protože jsem naivní blbec, tak jsem zbylé housky nechal na lednici přes noc i když mi žena říkala abych je vzal s sebou.
Jak říkám, jsem naivní, a tak jsem věřil, že když je dám na druhou stranu lednice kam málokdo dosáhne zůstanou do rána.
HONVÓÓÓÓ!!! Já se vsadím že si ti kokoti přinesli židli aby na ně dosáhli!
No co, zákon džungle praví, že silnější pes mrdá a
tak jak bylo již řečeno v článku z Lisáče, kdo pozdně chodí nežere nic, sežrali jsme housky někomu jinému.
Na naše žrádlo nikdo šahat nebude!!!
Bohužel za toto nemůže hostel ale lidi, a tak jsme pro nadcházející dny vzali pečivo s sebou do skříňky, zamkli na 4 západy a dali před skříňky ještě hladového pitbula, který obsah skříně hlídal.
Nutno říct ale, že jinak všichni lidé na hostelu byly milí, skvělí, a přátelští, poznali jsme tam Kanaďanku, co měla namířeno do Prahy, tak jsme ji udělili cenné rady kam jít a kam né, stejně tak jako pokecali s Němkou co za trip dala 100€ :D Blbka.

NEJVĚTŠÍ FLAŠKA NA SVĚTĚ - UVNITŘ JE DEGUSTÁRNA

V úterý pak objevujeme krásy Porta. Fotíme, chodíme, usínám v buse, zase fotíme, chodíme a tak pořád dokola. O problému s garáž-dědkem v garážích při pissu nemluvě. 😃 Jako o neplacené toaletě (h2o) v chrámu.
Je ale úžasné, co jsme vše dokázali stihnout. . .
  • projeli jsme 2x celé město křížem krážem
  • byli jsme u největší flašky na světě a měli ochutnávku portského vína (bylo desetileté a cena flašky kolem 50€)
  • byli jsme na prohlídce vinařství vyrábějící značku portského vína CRUZ s degustací, kde se ze 4 skleniček rázem stalo skleniček 6 - aneb opět, rychlejší pes mr*á
  • navštívili jsme nespočet kostelů, katedrál a obchůdků prodávající vše možné
  • byli jsme v knihovně která inspirovala J.K.Rowlingovou při psaní Harryho Pottera.
  • vylezli jsme na nejvyšší věž v Portu, kde nám hroši na schodech málem rozdrtili kosti, protože schodiště šířky 50 cm není dostatečně široké pro ně, natož pro dva lidi
  • projeli jsme se po řece Douro mezi 6 Portskými mosty, až k samotnému oceánu
  • poznali jsme night live in Porto
No prostě toho bylo tolik, že vše není možné ani napsat.
Cestou domů jsme si koupili již lístky na bus, protože náš spoj byl poslední a nejnormálnější, kterým se dalo domů dostat. Nutno říci že poté, co jsem ,,rozpojil,, dvě sedačky před námi a vytvořil nám tak místo na moje kilometrové hnáty dala se cesta relativně přežít. Jen pro informaci, vyjížděli jsme v 16:30 a přijížděli v 21:30.

A pro ty, kteří stále čekají na ten sex v Portugalsku, budete si ještě muset nějaký ten čas počkat. Je to pouze Clickbait pro ty, co netuší co znamená toto slovo nechť kliknou zde.

Celou cestu jsme tak absolvovali v pohodě, bez jakékoliv újmy či problému a pomalu a jistě začínáme plánovat trip na jih. Jižní část Portugalska zvaná Algarve s městem Faro a překrásnými plážemi a jeskyněmi je jednou z posledních míst této země která nás láká.

Díky za pozornost . . .

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.